Klacht

Versie: 2019.1

Als u een klacht over de bestelde producten heeft, stuur dan een e-mail naar info@hnsgrafzerkenonline.nl met “Klacht” in het onderwerp. In de inhoud van de mail verzoeken wij u de volgende informatie op te nemen:

  • Bestelnummer en -datum
  • De bestelde goederen
  • De aard van de klacht
  • Uw verwachting t.a.v. een goede oplossing

 

Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen behandelen. U ontvangt een ontvangstbevestiging van de klacht en binnen 14 dagen geven wij een inhoudelijke reactie op de klacht.

Retour / Ruilen

In bepaalde gevallen (zie algemene voorwaarden) mag u binnen een bepaalde periode een product zonder opgave van reden retourneren. U krijgt dan uw geld terug. Wanneer het recht van retourneren niet van toepassing is, verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. Wellicht dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Kijk voor de volledige informatie op onze pagina Herroepingsplicht.

Bijwerken van …
  • Geen producten in Jouw overzicht.